vrijdag 23 december 2011

Zoek de 7 verschillen... Oh, dennenboom.

Hier is hij dan... onze kerstboom:


Wie goed kijkt heeft het misschien al gezien?!? Dit is dezelfde boom als vorig jaar. Hij heeft de zomer overleefd in zijn pot, in de tuin. Af en toe een beetje (veel) water en 't is gelukt. Ik weet het, we nemen het ons elk jaar voor om goed voor de boom te blijven zorgen tot de volgende Kerst. Maar eigenlijk is het nog nooit echt gelukt. Ofwel verdort hij, ofwel krijgt hij kale plekken omdat hij te dicht bij andere struiken staat. Maar deze keer is het dus in orde gekomen. Een echt stukje natuur in huis ;-)


Natuurlijk was de verleiding te groot om voor andere versiering te kiezen! Ik had nog gouden katoen liggen, die ik in de loop van het jaar van iemand kreeg. Ideaal! De haakpatroontjes zijn van Drops design. En de superleuke retro-kerstballen heb ik gekocht bij Blender in Mechelen, aangevuld met enkele rode exemplaren uit oma's doos. De beeldjes uit de kerststal heb ik enkele jaren geleden gevonden in de kringloopwinkel. Volgens mij kunnen we dit jaar dus toch van een +/- ecologisch verantwoorde Kerst spreken, wegens hergebruik. En in retro-stijl op de koop toe! I like!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten