maandag 2 januari 2012

Happy 2012!

Oh jee, de feesten zijn weer voorbij
en mijn kerstverlof loopt op zijn laatste beentjes :-(
Alle cadeautjes zijn uitgedeeld,
alle wensen zijn verstuurd,
alle flessen zijn gekraakt,
op een gezond, gelukkig en inspirerend 2012!

Ik had nog een foto van mijn feestkleed beloofd.
Gedragen en goedgekeurd! (maar nog niet gewassen zoals jullie misschien kunnen zien)


Het volgende cadeautje was voor onze gastvrouw met Oudjaar.
Gouden Drops-sneeuwvlokken met bijpassende theelichtglaasjes (eigen ontwerp), 'kunstig' gedresseerd op een zeer mooie schaal uit de bloemenwinkel! Bravo;-)



En, last but not least. Vandaag kreeg meter Lieve haar eerste nieuwjaarsbrief voorgelezen. Geweldig! Dat verdiende natuurlijk ook een leuk cadeau voor mijn superkampioen! Een superzachte fleecie doll aankleedpop met kleertjes en schoentjes (patroon uit boek: Fiona Goble).



1 opmerking:

  1. Ik ben jaloers op u kleed! Hoop dat ik volgend jaar ook zoiets kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen