zondag 22 april 2012

Een tussendoortje...

Tussen stof en wol zijn er soms nog andere experimentjes waar ik mij graag aan waag. Daarom als tussendoortje: de cupcakes die ik maakte met Pasen.


Drie ontwerpjes in de lentesfeer: een bloemetje, een vlindercakeje en 'een konijntje dat in het gras graaft' (dit was blijkbaar niet voor iedereen duidelijk). En dan vermenigvuldigen...


Mijn eerdere cupcakes beperkten zich tot versiersels met glazuur, hagelslag en pre-made marsepeinen bloemetjes. Maar deze keer ging ik zelf aan de slag met rolmarsepein en slagroom. Eerlijk gezegd sta ik toch een beetje versteld van de grote cupcake-hype. Want dat versieren met rolmarsepein duurde zeeeeeer laaaaaang... daar heb je best wat geduld voor nodig. De slagroomvlinders waren gelukkig wel supersnel.

Ach ja, het belangrijkste was dat cupcakes super lekker zijn! En bijgevolg vlug werden opgesmikkeld ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten