woensdag 16 april 2014

In een klein hoekje

Ik was het jaar goed begonnen (toch tenminste wat het schrijven van blogberichten betreft),
maar de afgelopen maand is dit alles weer een beetje stilgevallen...

Om te beginnen was er ons uitje naar Amsterdam. Dankzij het nodige opzoekwerk slaagden we erin om op twee dagen gigantisch veel winkeltjes en marktjes te zien, genoeg om in normale omstandigheden een hele week zoet mee te zijn. Met als absolute hoogtepunten: gezellig eten bij Bazaar, in een hoop vintage-sacochen duiken op de rommelmarkt (dat mag je letterlijk nemen) en een heerlijke kennismaking met dé King Louie-hemel. Samengevat: dit kan je nooit doen met het ventje in de buurt! Hieronder nog enkele sfeerbeeldjes en een link naar het complete verslag van Mama Saartje.






Daarna moest er thuis plots hals over kop ingepakt en verhuisd worden. De aannemer zou beginnen aan onze verbouwingswerken. 't Is niet dat ik dat niet had zien aankomen, maar de chaos was toch een pak groter dan ik het mij had voorgesteld :-s De naaispulletjes opruimen werd tot het allerlaatste uitgesteld, waardoor het hele boeltje integraal (lees: niet opgeruimd) in zakken en dozen is beland en verspreid over onze verhuishoop.




Zo komt het dus dat ik nu 'verbannen' ben naar een klein rood Ikea-tafeltje, ergens in een klein hoekje. Er wordt gezegd: 'Geluk schuilt in een klein hoekje'. Laten we daar dus maar voor gaan ;-)




Maar ondertussen heb ik bloggewijs niet helemaal stil gezeten. Op een dag kwam ik tot het besluit dat mijn blog best wel al een tijdje bestaat, maar altijd low profile is gebleven. In de hoop wat meer volgers te verdienen ben ik daarom gaan neuzen in andere naaiblogs en heb hier en daar wat reacties nagelaten ;-) Ik ben zelfs behoorlijk dol geworden op Bloglovin' en heb meegedaan met verschillende giveaways. Maar ik blijf mij nog steeds afvragen voor wie ik schrijf... Dus, als je dit leest, laat van je horen en wie weet kan ik mijn publiek dan binnenkort ook eens verwennen met mijn eerste eigen giveaway.

Nieuwsgierig? Volgen maar! ;-)

1 opmerking:

  1. ik volgde al, maar dat wist je he ;-) En inpakken: oh hel... ik zie er al tegenop om tegen volgende week de keuken en de berging leeg te ruimen, want ze komen de muren injecteren...

    BeantwoordenVerwijderen