donderdag 12 juni 2014

Lovebirds

Trouwcadeaus....
Centjes op de rekening storten en met lege handen op het feest aankomen? Nhaaa
Enveloppeke vullen? too easy
Er werd gebrainstormd met de vriendinnen:
Centjes in een ballon proppen...
Pinata in elkaar knutselen... (tot we googleden dat dit best een nachtje of twee kon drogen en tot het besef kwamen dat we zoveel tijd eigenlijk niet hadden)
Lang leve pinterest op zo'n moment... daar vond ik het idee van een vogelhuisje, mooi versierd met een koppeltje duifjes erop. Zo lief, ideaal...
Er moest eerst geshopt worden: er bestond twijfel bij de duifjes van de Ava.


Was dit nu gezellige kitsch of gewoon te klassiek? Maar volgens de shoppende vriendin alvast te groot voor het gekozen vogelhuis... Ik hakte de knoop dan maar door: 'ik zal wel duifjes maken!' 'Ok, als gij dat ziet zitten!?' krijg je dan als antwoord. En zo kwam het dat ik donderdagavond (het feest was op vrijdag) aan de keukentafel zat met een vogelhuisje, een paar lapjes stof, een vogeltjespatroon en een zakske knutselspullen uit de Hema die ik tijdens mijn middagpauze nog gauw had verzameld. Voor de zoveelste keer: nachtwerk ;-) Alhoewel, ik denk dat het nog net voor twaalf uur was, toen ik met enige trots de boodschap 'Klaar!' aan messenger toevertrouwde, 'best wel tevreden met het resultaat'




Eén van de vriendinnen had nog een puzzel laten maken met allemaal foto's erop van ons van vroeger en nu. 1000 stukjes! Samen met het vogelhuisje, waarin we onze centjes propten, moesten we dus niet met lege handen aankomen op het trouwfeest en geef nu toe: toch veel leuker dan een enveloppeke hé?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten